Saturday 14 July 2012

Me :)

Asalamualaikum.
Oke , first of all nak intro sket sal dri saya . Given the name Nur Shafiqa by mak saya . For short , orang panggil Pyqa o Eika . Tahun ni (2012) sy genap 15 and sy hapy bangett ! Sudah besar lh katakan padahal saya nampak mcm budak kecik aje . Study dekat SMK ST PATRICK . Dlm Form 3 Bersih . Besties saya , dear ekin , esther , lina dan arie . That's my darla ;) . Saya ni simple saja , pakai apa2 asal sesuai dgn sy and the most important , menutup aurat . Yepp ! I'm muslim <3 . Semua orang sayang agama memasing kann ? Saya kecik , tinggi hanya 146 and berat 31 . Ahh ! Sungguh tidak sesuai untuk budak brumur 15 tahun seperti saya but saya bersyukur shj . Eheh ! Hobby ? Ohh , saya suka txting , blogging , study , makan , melukis especially buat catan . I <3 it !! Aww~ , main ngn kucing ., itu yang saya slalu buatlahh . Benda yg saya suka pulak . Hmm ( thinking ) , saya suka shawl & pashmina , camera , handphone , novel , shoes , . Itu aje kutt . Mnabung pun saya suka . Hee ~ saya tak suka copycater , meniru org lain ntuk blajar ssuatu tu takpe lh tp kalau nak showw off tp tiru cara org tu , takbaekk ! Urmm , ada lagi tak benda yg saya nk merapu about ? Takda kutt .
Okelahh , .
       Ada kumbang dalam poket ,
   Ada peluang aku update .

Okebaiii .

No comments:

Post a Comment