Saturday 14 July 2012

PMR comingg

Asalamualaikum . Salam sejahtera .

Huihh , PMR dah makin dekat . Saya makin takut saja . Am I ready sudahh ? Pikir pasal ni buleh pening kepala . Memang sudah pun . Nasiblh kerja2 kursus sudah siap dengan jayanya . Ehe . Snang hati , sejok gak perut saya ni . >,<' . Camner rasanya ek ? Pastu nak pilih aliran apa ? Kengkawan ngan cikgu mcm gerenti aje saya dpt kputusan excellent and harap sya dpt amek aliran sains . Kalau amik sains tulen , gerenti kuar dr skolah tu punya . Alahh , I <3 that school . Ekin lg , dia dah plan tamau kuar dr skolah tu . Haa , . Saya pun cam tamau kuar dari skolah tu . Haa ? Mesti mak saya ternganga punya , jatuh rahang dia nanti . HAHA ! Kalu ambik sastera pun masih dpt blajar lg kan . Bak kata Cikgu Asiyah ' Kat mana pun kita belajar , kita tetap dapat ilmu . Buruk mana pun satu skolah tu tp itu orang tak tengok , prestasi pelajarnya yang orang tengok ' . Betul jugak kann ? Sbb tu lh sya sayang sama cikgu itu jugaa . Dia baikk sangat . So , saya pikir nak stay kat SPS . Sastera pun sastera janji saya cemerlang with flying colours . Betol takk ?

Oke. Till then .

   Anak beruang kena gari ,
Lain kali cerita lagi .

Okebaii .
    
   

No comments:

Post a Comment