Saturday 14 July 2012

Merempit .

Asalamuaikumm . Salam sejahtera .
Hari ni dah berapa banyak kali dah update blog ywerr . Nampak tak semangat di situ ? HAHA . mmg bsmgt sejak dpt donlot blog for android ni . Hehe . Kalu ada kredit dapatlh updte lagi nanti . Nihh , back to the topic . Saya baru balik merempit nih  . Ngan sys Aika saya tuhh . Pakai honda sya punya abang . Happy kakak saya tuh skg ni sbb dia bkal dapat schoot ego-lc kh ? Seingt saya . Mana taknya , dia ambek lesen moto plus keta skali bha . Dua2 baru L lesen dia dpat . Saya tak berlesen bawk motor tu dr kpg sy ke kmpung org . Aicehh ! Minahh sorang ni , grnti mak sy bebel punya . Apa-apa jelahh , asal dapat cuci mata . Hehe . Best bha jenjln camtu . Sensorang pulak tuhh . Takda lh urg nak ganggu . Tp , ada klemahannya jugak . Saya ni kalau bab nk start moto tu , lemah sikit . Lagi satu , minyak dia org lain yang beli . HEHE ! Tahan jelh telinga kalau kena nasihat berbakul-bkul . And , saya tak pakai helmet . Kiki . Itu lagilah merempit namanya . Uishh ! Maaf ya pak polisi . HAHA . saya memang bukan budak baik . Tp berusaha nak jadi baik balik . Mcmlh sbelum ni baik sngat . Bak kata Avril Lavigne ' good girl gonna bad ' . Hehe . Ya ke ? But , sesetengah urg kata saya baik . Really ? Kembang hdonggg . AHAHA ! Yehh , betol lh tu . Saya kinda nice . Bangga drikk ! HAKTUII .

* tet * dah lah tu . Ponat den dok sentuh2 skrin epon ni . Okebaii .

No comments:

Post a Comment